Ons-dag

Godmorron finnar överallt! Sitter här med värsta huvevärk å lyssnar på bumbibjörnarna på tyska? Gör ju inte saken bättre! Har donat klart mej å ska snart ut med Ricki.. Är så himla trött å idag e de sista dagen för Emelie å Linda på praktiken, men nej nej lilla Karin slutar på fredag, dumma i huvet! Men Lars-Erik på jobbet e ju i Österriket nu så om jag donar hans topplista på jobbet idag så ska han köpa choklad till mej på planet, haha fan va han snacka skit om de! Får la se på fredag vart min choklad är, om jag överlever så länge, tvekar på de.. Idag efter jobbet ska ja å mamma leta pjucks! Vi ska mötas utanför myrornas, hahhahaha fy fan va äckligt, aldrig att jag köper skor därifrån, då får man ju båda vårtor och hiv på samma gång, usch! Får la se om ja hittar nått på skopunkten eller vart vi nu ska kika.. Nu blir de ut med hunden sen lite vänner å massa andra bloggar.. Sorjligt, idag blir de inte å möta Linda, hon började tidigare idag så får la åka tåg själv.. Tråkit tråkit, men de e ju de jag ska göra 3 dagar frammåt ändå så.. HÖRS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0