Ganska bra tillslut

Halååå Emelie e min räddare i nöden! Hon frågade om ja ville med ut å gå lite, å tvekade först men kände att jag behövde gnälla av mej allt skit! Så blev en lång promenad i typ 2 timmar, hälsade på henne hund oxå, så grymt söt! Kom in hemma hos henne helt svettig så sitter hela hennes släkt där å fikar haha! - Å vem e du då? Haha Karin heter jag! Sen kom vi oxå på att vi ska måla blå bron blå någon dag, å sen åka till stockholm å bara kolla på folk, men de blir senare i sommar, men på tisdag ska vi fiska med filt och fika hahah mysit! Hoppas på att baby kommer hem på tisdag eller onsdag! Å att han sen får jobba i e-tuna, så han iaf e lite nära mej om dagarna! Får la se hur de blir me de! Pratade med honom lite i telefon när ja kom hem, då blev jag oxå lite gladare, å bara få höra honom röst! Å vi kom fram till att de vore ju bra kul om man kunde känna lukten man har genom telefon, hahah vore ju as fränt! Typ om man luktar svett så skulle den andra känna de, usch! Sen runt 6 åkte jag hem till Eve å skickade ut 25 stycken Cv,n.. Så nått jobb borde jag väl få? Haha de visar sej, vet inte ens va hälften av ställerna e som jag har skickat till, de visar väl sej när jag låter som ett frågetecken om dom nu ringer! Å tillbaka till skolan imorrn då, rättskunskap YEY! Med Britt, älskar henne haha inte! Sen får man la planare massa inför balen som e på fredag, vet ju typ ingenting, bara att de kommer bli sjukt roligt! Men orkar inte skriva mer nu, vi hörs!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0