ProAros stöd och utveckling

Hej hej hej, åkte ju med 3 bussen till stan, hatar att åka buss själv, man känner sej helt mobbad, men har musik i öronen å brillerna på! Så låssades att jag va både blind och döv, sen gick jag till där ja skulle på intevjun, va en kvart för tidig å tjejen innan mej kom aldrig så ja fick ta hennes tid, va inte ett dugg nervös, så de va ju bra! Hon frågade lite frågor och jag svarade haha, sen pratade vi lite mer å jag ska maila 2 referenser till henne så fort som möjligt å sen får jag svar om 2-3 veckor om jag har fått sommar jobb inom äldreomsorgen eller va de heter, så kanske får torka bajs hela sommarn, vem vet, de visar sej! 

Så efter intervjun som gick på en kvart så gick jag till Åhlens å frågade om Camilla som jobbar där ville vara min referens, har jobbat mest med henne å hon är pratgald å kul, så hon skrev upp sitt nummer å skit.. Sen ska jag fråga Sten, min lärare om han vill vara min andra referens, för måste skicka in de på torsdag! Sen kom Anna å hämtade mej, så fick jag övningsköra hem, länge sen, men gick la bra! Å när vi va i hallsta å skulle till coop så stog polisen där å gjorde blås test på vissa bilar, gissa om jag blev nervös! Haha så jag fick stanna bilen å sen åka vidare, ja fick inte blåsa, men bilen framför mej! 

Sen gick ja in till hårstudio å ändrade min klipptid, skulle ju klippa mej på måndag, men då har vi ju massa spex, så ska klippa mej imorrn iställer kl 12.40! Nu ska jag kolla lite vänner å rita lite innan jag hoppar in i duschen, hejpaaa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0