..-

Va la bra jävla onödit å skriva den där kommentaren! Idiot!.

Postat av: ....

tycker jag inte, kanske dags o släppa taget liksom!

2009-11-10 @ 14:18:04
Postat av: karin

Sköt ditt egna liv så sköter jag mitt ska du se, snälla du får mej att må illa.

2009-11-10 @ 14:42:00
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: ....

hur kan någon du inte ens vet vem det är få dig att må illa? - jag sköter mitt jättebra också ska du se ;)

2009-11-10 @ 14:45:32
Postat av: ......

han är och springer mycket hos sitt ex sandra i alla fall, de är allt jag vet... :)

2009-11-10 @ 14:49:19
Postat av: karin

Jag e inte hans morsa, han får la springa vart han vill..

2009-11-10 @ 14:52:41
URL: http://kkoskinen.blogg.se/
Postat av: MILLA!

De är inte okej att lägga sig i andras liv. Håll dig till ditt som du sköter så bra, få inte andra att må dåligt över nå som du/ni "tror".

2009-11-10 @ 16:55:47
Postat av: ojj.

är det inte jäkla svårt för någon som befinner sig i sydafrika att springa hos sandra? herr R tänkte mest på karins välmående när det blev som det blev. Karin, finns ju så jäkla mycket annat här i livet. kämpa på och försök å se de ljusa stunderna istället :)

2009-11-10 @ 20:25:53
Postat av: Emelie

Varför lägga sig i någon annans privatliv, kanske inte har något eget så man måste få andra att må dåligt? Blir så irriterad. Karin det finns hunkar i Norge :D <3

2009-11-10 @ 20:53:14
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: ....

R har ju bara varit i southafrica i en vecka, och innan det var han hemma så det är väl inte svårt för honom? och det är inte meningen att få henne att må dåligt heller, utan det är meningen att få henne att komma till insikt bara. inget illa menat! jag är en vän till sandra som inte "tror" utan vet hur det ligger till och ville vara vänlig att berätta bara.

2009-11-11 @ 11:26:13
Postat av: ojj.

fortfarande lite lätt efterbliven du måste vara herr/fru punktpunktpunkt. jag har nog satt på både ditt ex och din nuvarandra pojkvän/flickvän oxå. jäkla trevligt att få reda på. karin fifan ta bort de idiotiska kommentarerna, jag får hjärnsläpp!

2009-11-11 @ 11:52:57
Postat av: Anonym

Vad du "tror" eller vet har inte med någon annan en dig själv att göra. så håll dina dumma idiotiska ideér för sig själv. Som att du inte vill såra, utan bara få henne att komma till insikt, så där gör man enbart om man vill såra nån, varför i helvete skulle du annars vara anonym å skriva en sån sak till nån som du inte bryr dig ett skit om eller som du inte ens känner. Så patetiskt.

2009-11-11 @ 15:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0