..-

Kommer känslorna försvinna när jag försvinner från den här bubblan? Hoppas verkligen på det, så mycket smärta som finns inom mej nu tror jag aldrig någonsin funnits!!

Bjuds på en bra låt!


Postat av: Anonym

du kommer aldrig klara dig i norge.. du är för rädd för att vara ensam.. o du kommer få jobba ensam där..åka själv till jobbet, hitta helt själv.. tror du tagit dig vatten över huvud

2009-11-17 @ 21:19:50
Postat av: Sofia

Jag tror det kommer vara nyttigt för dig att åka till norge och komma bort från den här hålan! Jag ska också försöka ta mig bort härifrån! Så när du åker till Norge så kommer du lära dig jäkligt mycket och dessutom växa som person också :) Så det är bara att köra järnet där borta! För du kommer klara det, bara om du vill och vågar dig själv göra det :)!!



Hur som helst, tillbaka till piercingen :D haha läkstaven är ju skiiiitlåååång ju :O Knappt så att min stav får plats i munnen och jag råkar typ bita på den hela tiden!! hahaha :D <3 PUSS

2009-11-17 @ 22:32:35
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/
Postat av: Ida Airaksinen

Vad är det för idiot som inte har något liv?! Fan vad irriterad jag blir.



Karin jag tror du kommer ha skitkul i Norge, jävligt rolig upplevelse som jag själv funderar på faktiskt ;) Pussis

2009-11-18 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0