Sötis ANNA!

Gokväll, nu ska jag försöka förklara en liten jul tradition (hur fan de nu stavas) som vi har i min famil/släkt! Varje första december så får vi "barn" en paketkalender, man får öppna ett paket varje dag fram till julafton! Så när Anna å Milla bodde hemma så fick vi öppna ett litet paket var tredje dag fram till julafton, sen flyttade Anna hemmifrån, blev stor å fick egna barn! Så då fick bara ja å Milla paketkalender, då fick man paket varannan dag, yey! Sen flyttade hon hemmifrån och jag fick paket varje dag ända fram till jul! Sen tyckte mamma att jag blev för stor å ville inte göra å ge mej någon paketkalender, då blev jag ledsen, för på den fronten e jag inte vuxen på långa vägar än! Så då va Anna söt och slog in 24 stycken paket till mej, ett för varje dag innan tomten kom! Och iår får jag oxå en paketkalender! Så himla söt å snäll min stora syster! Tack.

Iår ser den lite annorlundare ut, men rikigt spännande vad som finns i paketen, jag e som ett litet barn mohaha, får börja öppna på tisda!


Postat av: Emelie

Haha va söt hon är :D

2009-11-30 @ 02:45:53
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: johanna

åh, sån hade jag med när jag var liten :D men skulle inte säga emot om mamma ville göra en åt mig nu med ;D mohaha

2009-11-30 @ 09:34:16
URL: http://johannamariaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0