Helgen

Godmorron på er! Fortfarande Bakis sen i lördas och sönda morron! Blev en 16 timmars supar fest i Norrköping då! Men vi börjar med Fredagen!

Kl 15.30 åkte jag Milla å Anna till norrköping över helgen, jag körde! Och det ska vi inte komma in på hur det gick, för då kommer det här inlägget bli mycke längre av vad de redan kommer bli! Så skippar de, så kanske ni vågar åka med mej sen! Iaf så kom vi fram runt 6, då maten stog på bordet, kyckling å potatisgratäng, mums! Sen runt 9 åkte vi in till Linköping å gick på Bion "New moon", biografen va lika stor som kosmonova, hur de nu stavas, riktigt mäktit emot lilla v-ås! Och bion va ju grymt jävla bra! Vill se 3,an Nu! Efter den as braiga bion så blev det hem till C å sova!

Sen upp med tuppen kl 11 på lörda morronen! Ba påt direkt å börja fixa sej, efter många timmars fix så drog vi första ölen kl 3! Sen vidare hem till Matts kl 4 på förferre, riktigt nice, sen vidare på Kändisfest runt kl 7, ja, men ja vi va på kändis fest, Frank Wagner bor i norrköping! Och vi va där! Fattar ni va ballt elle? Haha, men Frank hade ju dårå barn och tjej, så man fick sattsa på Mini Frank Wagner iställt som med va bra jävla lika! Funkade de mä ;)

Iaf så va det en galen kväll med massa roligt nytt folk! Moa, jag överlever nog detta liv me! Tack för kvällen! Anna å C drog hem nångång på natten då natten fortfarande va ung! Tilla blåste upp en stor madrass till mej å milla i köket, men vi drog med Matts hem, drog även med sej mini wagner! Spelade wii på efterfesten å tog en grogg kl 6 på morron, fyfan den kunde man ha skippat! Sen somnade man på en 3 cm hög och 50 cm bred foster madrass brevid Mini Frank, Så blev inte många timmars sömn! På söndagen runt 12 kom anna å c å hämtade mej å millis, så blev det en halv halv pizza innan vi drog hem!

På hemvägen kräktes man på coop i katrineholm och några bilstopp på vägen hem i regnet! Sen somnade jag igår pladask i säng halv 7! Så nu efter 15 timmars sömn mår jag inte bättre, inte van å supa 16 timmar, men jag lever ju fortfarande å tänkte visa er lite bilder nu!


















Frank Wagner!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0