"Nu vill jag ha lite lugn och fred"

Haha vet inte riktigt vart jag ska börja! Har vart två långa roliga timmar! Åkte med Anna till IKEA kl 5, jag övningskörde, så blev att träna mörkerkörning, och gick skit bra tills jag måste köra om 3 stora lastbilar, aldrig gjort en omkörning förut, men gick galant de mä! Sen blir det nå stopp längrefram på vägen, så det blir att krypköra några antal meter, inte lite nervös man vart då att bilen skulle kolappsa, och blir ju inte mindre kissnödig för att bilen bakom ligger å trycker mej i arslet! Nää, det va en päch! Kom iaf fram hel skinade!

Inne på IKEA så tar vi allting som vi ska ha, med lite om å men! Sen kom vi ju till den fasen då allting ska in i bilen! Den lilla blåa bilen, så vi trycker in en byro, en bokhylla och tre storlar i skuffen. Och bokhyllan va ju nån meter så den hänger fram, ända fram till backspegeln, så vi ser inte varandra när vi körde hem, kolla under eller över!?

Jo det va en kul tripp! Träningsvärk imorrn dårå!

Över - Under?



Postat av: tess

jag har inte ens fått pengar än! skulle få i slutet av november sa hon, men en annan kärring sa nu att jag inte får förns december :S har du börjat få??

2009-11-03 @ 21:56:14
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0