Angels on the moon

Tjenixxen, kom nyss hem, mötte upp Kikki (jobbcoachen) på caffeet på samhället, hon tyckte jag va skit fin i håret, haha sen bjöd hon på en coola oxå, sen snackade vi lite å skrev oxå ett personligt brev som jag ska skicka ända till Norrköping, får la se hur det blir med det. Sen har vi lite andra grejjer å kolla upp oxå, ska skriva till lite å dona mitt cv senare. Träffade henne väl lite mer än en timme, sen gick jag hem till R å hämtade mitt sims, venne ens varför, det funkar ju inte här hemma, ville väl bara se honom... Sen påväg till mormor träffade jag Hence, och han tyckte jag va ful i håret, jävla tjat haha! Snackade lite skit sen gick jag till mormor å hämtade Ricki, å nu e jag hemma.. Ska snart sätta fart med disken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0