Godmorron lördag

Godmorron lördag, ska snart gå 2 trappor ner å se vad som händer! Sen ska jag försöka dona en såndär jag sa igår =) Sen idag ska jag övningsköra till Färna, men de kan vi ta lite senare!

Brukar ni kolla på serien "riverside" på svt,s hemsida, inte den bästa svenska serien, men den duger å kolla på, lite kul ibland oxå, haha! De e ju Kim, som e med i Andra avenyn, annars hade jag nog aldrig börjat kolla på den! Dom visar snuttar av avsnitten i veckorna, en snutt om dagen, sen visar dom hela avsnitten på söndagar! Ifall ni ville veta asså! Men vi hörs lite senare, runt lunch kanske! Dagens lunch blir nog lax!

Postat av: Lisette

Hej Karin!<3

Skulle du kunna kika in på min blogg och hjälpa mig välja mobil? Blir väldigt tacksam :)



Lax låter riktigt gott! :D



Kram!

2009-10-10 @ 14:01:59
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/
Postat av: sandragrbic

såg din kommentar precis. jag har runt en 200 läsare om dagen, men det varierar ju såklart också, från dag till dag, men ca 200 st i alla fall :)

2009-10-10 @ 14:26:32
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0