Hemma

Hej hej hej, kom nyss hem från Färna, Skit roligt å övningsköra i mörkret, å tävla med dom mötande bilarna vem som stänger av hel lyset först! Man måste ju sysselsätta sej med nånting om man bara kör 90 på en hel rak väg! Men börjar komma in i skiten nu igen, måste bara ta mej i kragen och börja plugga teori sen hoppas på att det börjar snöa tusenlappar snart, så man kanske kan ta en intensiv kurs! Då kommer jag klara det galant, med lite hård jobb!

Va iaf i Färna, blev lite käk, å nu e vi hemma, sitter å trycker i mej en Polly påse, inte ens sugen, vill bara att den ska ta slut, för imorrn blir de slut på godis, de e fan överskattat har jag kommit på! Och har oxå kommit på en ny frilla jag ska pröva nån dag, nu orkar jag inte, men om de blir som jag har tänkt mej så kommer de nog bli ganska ballt!

Ska väll sitta här i typ 2 timmar, sen ner till Anna å kolla på "skruva den som beckham". Så vi hörs kanske efter de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0