Jag gjorde TYP aLLT

Gokväll på er, dåligt med besökare idag mot igår! Måste bara få börja med att berätta: Jag vill flytta nu, för jag vet exakt hur mitt rum ska se ut, kommer bli så jäkla Karin-Ballt så de finns inte, om de blir som jag har tänkt! Iiiiih längtar! Men några månader kvar, men gud så nice de kommer bli! Iaf så har jag Anna och 3 gubbar hjälpt Anna å flyttat idag, hela dagen, så nu bor Anna + 2 snorungar i samma port som jag, längst ner, 2 trappor under mej å mamma! Så ja kommer väl vara där hela tiden, men de e dom vana med så! Deras lägenhet kommer oxå bli nice, näre e klart! Sen pjöd pappa på maxim mat, blidde en hamburgare till Idol, och YES att Hon med långt hår åkte ut, usch tyckte verkligen inte om henne! Nån mer som e glad att hån åkte ut!? Ska väl kolla lite mer bloggar nu sen hoppa i sängen, för ska väl hjälpa Anna å få i ordning lite mer i lägenheten imorrn, så vi hörs då!

Jag gjorde ju dårå hela flytten, borrmaskin och ett glas vin!

 


Postat av: ABCD

Hej

halkade in här av nån anledning...

Shit the same..till saken.

Jag håller också på och gör om hemma och undrar nu

om du vet vad tapeten heter där tjejen med glasögonen är med. Eller det kanske är du(?).

Vore jättesnällt om du kunde ta reda på det och lägga ut det här..ska skriva ner vad din blogg heter o kommer tillbaka om några dagar för att kolla om du har skrivit nåt.

Tackohej leverpastej!



Alina

2009-10-10 @ 11:08:24
Postat av: Anonym

bjöd, inte pjöd?

2009-10-10 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0