Kanon

Hej hej, träffade jobbcoachen utanför fiket i hallsta, blev en coola för min del! Sen snackade vi lite å jag visade mitt cv som jag hade med mej, och det va perfekt! Va ingenting som behövde ändras, och jag har ju gått till olika butiker och lämnat ut mitt cv oxå, så hon hade typ ingenting å lära mej! Men vi ska träffas om typ en vecka igen! Hon va jätte trevlig och de kändes kanon! Nu sitter jag å käkar Brio och väntar på att Anna ska komma hem, så vi kan börja flytta lite grejer! Pratade nyss med Robin på msn, första gången på typ en vecka, tråkit att vi inte hinner prata om dagarna, för han jobbar ju å sover! Saknar honom massor just nu :/ Men nu blir de lite vänner, hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0