Lördag

Tjenare, ser att jag börjar tappa lite läsare, kanske får skylla mej själv, eftersom jag inte uppdaterar så ofta när baby e hemma, men imorrn åker han tyvärr, så då blir de mer bloggning om dagarna! Igår va vi hemma hos mormor å firade henne med lite mat, mycke trevligt, runt kanske 10 gick jag hem till baby, va med han å jonte ett tag, sen drog han hem, så då blev de mys hela kvällen/natten, gick väl å la oss runt 4.. Sen imorse åkte baby å sålde nån bil med Jonte, så jag sov vidare, sen kommer han hem å väcker mej med sina iskalla händer, under det varma täcket! jaja, de e så man vill bli väckt! Men ha en bra dag, så hörs vi pussåkram

Postat av: Sosso

Tror det beror på upplösningen på skärmen, min ser också konstig ut på min laptop.. :/

2009-10-03 @ 15:11:01
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0