Ska flytta

Idag fick jag reda på att jag å mamma flyttar om exakt 2 månader! 15 december! Längtar faktiskt, få ett nytt rum å grejer, haha! Men hoppas inte jag kommer bo där allt för länge, för sen blir de väl norrköping med baby? (A) Ne nu tänker jag för långt, elle? Saknar honom iaf massor, och förhoppningsvis e de inte långt kvar tills han kommer hem! Men iaf.. vi ska ju flytta, och vi flyttar in i den andra lägenheten den 15, och ska vara ut från den här lägenheten samma dag! Så allting sker på en dag, så de e ju lite små jobbit! Men ska la gå bra! Kollade nyss på Twiligt, mmh längtar tills 2:an kommer! Typ ba en månad kvar va? Om en timme slutar Anna å jobba, då ska vi spendera kvällen med att måla klart i Aleks rum, måla vitt på bruna tapeter, kommer ta år! Hörs lite senare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0