Stress

Svar: ABCD jag kan kolla upp lite senare vad den där tapeten heter å lite sisådär, återkommer om det!

Tjenare bloggen, känner mej lite smått stressad, har inte hunnit bloggat nå idag, eller ett inlägg, men måste ju hjälpa syrran å få i ordningen i lägenheten så hinner inte med allt! Ska snart hoppa in i duschen, sen ska vi vidare till Färna, jag ska övningsköra, ska till mamma å tomas stuga å bli bjudna på lite mat å kolla hur dom har det!


Jag gör ju hela jobbet idag igen! Skruvade ihop en klädhängare!


Å Aleks gick på maxim (pizzerians) tak!

Senare ikväll när vi kommer hem ska jag visa er mega söta bilder på när vi presis hade fått våran hund "Ricki", både han och jag va mega små! Men nu måste jag kila! Återkommer ikväll, kika in då!

Postat av: mingan

Hörde att det blir jätte fint i lägenheten :)

2009-10-11 @ 17:44:56
URL: http://minganblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0