Tacka å bocka

Uuuh vart ute med hunden en timme nu! Men riktigt skönt ute, men ångrar att jag inte tog nå vantar! Jag går där med högsta "skrik" musiken i öronen, sen kommer det en efterbilven tjock gubbe och börjar prata å vill hälsa på Ricki, å han berättar att han har 8 hundar själv, å nu vet jag allt om hans liv! Sen när man väl har försökt skaka sej av med honom, så kommer det en annan gubbe med två hundar, och då ska alla hundarna hälsa på varann, sen kommer hans fru och bjuder alla hundarna på godis som hon hade i fickan, så står Ricki där å tuggar i timmar för han har ju ont i sina tänder! Suck säger jag bara! Sen efter 3 år så fick vi gå hem! Sen träffade vi pappa oxå, stog där å snackade kanske 20 min, så frågade han hur de gick mellan mej å R, så ska man stå där å berätta att de e slut å grejer, började man nästan gråta igen! å nu e jag äntligen hemma!

Men vill ni veta en rolig sak? Säger ändå, så får ni läsa om ni vill ;)

Trodde att jag skulle få 30 kr om dagen för att ja e arbetslös å inte fick nå slutbetyg från skolan, men dom ränkar tydligen med att jag fick slutbetyg och ger me 130 kr om dagen? Fattar ingenting, ba tacka å ta emot då, haha! Men nu blir det duschen! PUSS




Postat av: '-'

sv: det gör jag med, hoho :D

2009-10-30 @ 13:00:46
URL: http://ppastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0