Blev Tuna-park..

Hallåå sitter här med värsta värken i mina ben, jag brukar kalla de växtverk! Inga ipren hemma å jag börjar snart gråta! Allt kom på en gång.. Men iaf idag åkte vi hem till mormor å åt mat kl 12, jag millis anna å emilie, mycke gott! Sen halv 2 hämtade vi aleks i skolan å vidare till tuna park, super lungt å skönt där, inga folk alls! Gjorde av med massa pengar på ingenting, köpte typ 3 örhängen, för jag ska bli en örhängesmänniska nu! Sen en stickad svart tröjja från gina, strumpbyxor och nagelsaker! För mina naglar e super långa nu, hihi! Efter tuna park blev de donken, fetto Karin.. Sen hem å färga håret, blev skit! Orkar inte bry mej, får se ut som farmor helga, fast tvärtom! Sen blev de kolla Idol å Andra avenyn hemma hos anna, å kom nyss hem!

Köpte + svart stickad tröjja, en liters red boooll? Och en super liten ben å yerry glass..

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0