"De va min födelsedag"

Godmorrn på er, jag har vart vaken kanske en kvart nu, och ja venne om jage bakis eller inte! Har väl inte riktigt kommit än, men hoppas verkligen inte de kommer! Orkar inte me den skiten, citronade ju mej igår!

Igår runt 1 mötte jag Linda, gick till arbetsförmedlingen å frågade va mina papper betyder, dom betydde att jag bara ska vänta på att nån Elsa ska ringa mej, Hallaaaaa, skriv de då! Usch hatar dom, så nog om de! Vi handlade lite och sen gick vi hem å bakade! Sen när jag linda å sosso står å sminkar oss så plingar johannes på dörren, haha ingen visste att han skulle komma! (A), iaf runt 7 kom Emelie å fitt micke, så hon fick sina super duper fina muffins och sin present såklart, en sparbössa som ser ut som bensin mätaren på en bil, haha!

Blev förferre hos mej, och vi skulle fortsatt med förferren hela kvällen tycker jag, för sen tog vi 11 bussen till stan, de va la kul! Men sen när vi skulle till konrad, stog i kön kanske 50 min, mer eller mindre! Så kom johannes inte in, för att vakten va ju dum i huvet! Så då gick ingen av oss in, värt å betala 100 spänn för att inte vara där inne en timme å alla e inte ens med!? Nää, och då va klockan typ 1, inte värt å gå in på slisk då heller eller nått, så vi gick till bill o bob, men de va ju tvär stängt haha så vi vandrade runt i stan tills Martin va söt å ville hämta oss! Skönt å inte ta nattbussen, å komma hem direkt till dörren!

Ah venne vad jag ska tycka om kvällen, men fick ju va med brudarna så! Nu ska jag visa er lite bilder, sen måste jag städa, diska, torka, damsuga, popcorn och öl överallt, nästa gång får nån annan hålla i förferren! Orkar inte städa mer fan.

Födelsedagsbarnet

Charader blev de oxå!

Haha måste ju få berätta varför min rubruk heter som den gör, som ni ser hade vi party hattar på oss på förferren, och typ bara jag och sosso hade dom på oss på krogen oxå, så ja lurade alla att jag fyllde år, måga grattis fick jag! Haha, sen på kvällen runt 2, innan vi åkte hem så gick vi till subway och skulle käka, jag hade beställt min macka å skulle betala, så kommer Joel, vi hejjar å jag säger att jag fyller år, så han bjuder mej på min macka, haha snällt! Sen säger han till dom som jobbar där ba: jag vill ha lika macka som henne, sen tar han första tuggan och säger, vafan e de tonfisk?? :O Jag hatar tonfisk, haha så vi fick hans macka oxå, sen drog han därifrån.. Lite små roligt vare!

Och nu när jag har setat här ett tag nu så känner jag att nee jag e nog inte bakis, e nog ba himla trött, yey va härligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0