"Den här banan-flugan... Som ligger i sandras glas nu.."

Haha kul kväll! Började med att Linda kom hem till mej runt 2, gick å mötte Sandra vid ica, handlade tacos, chirre å hyrde film! Sen bara hem till mej å laga i ordning maten runt 4 haha, blev super gott! Efter de kollade vi på filmen "Män som hatar kvinnor" Sandra hade inte sätt den, å den e ju så bra! Sen lite senare kollade vi på filmen "slumdog miljonär" eller hur nu de stavas, alla har jämt sagt att den e as bra, men den verkade skit, men vi hyrde den ändå, å de va ju världs bäst ju! Spännande som fan i slutet, haha ba satt å skrek! Runt 11 lånade vi mammas bil å körde hem sandra till stan, inte snällt å låta stackarn ta bussen å sen gå till råby.. Riktigt rolig kväll, synd att Gneta inte va med bara, så de blev alla bruds, men de tar vi nästa gång! Nu ska jag kolla runt lite sen sova, PUSS

Lite bilder från kvällen
Regnade ganska jätte mycke, när vi gick från ica hem till mej..




Vi lagade maten med kärlek!






Hahha inge mobbade!




Haha lägg märke till att Linda ?mattschade? sina kläder med glassen...


Blir ju lite ensamt å lägga sej i sängen själv snart, ser jag inte fram emot.. E ju van med babys armar runt mej tills jag somnar, men lite svårt när han e i Tyskland nu.. Får drömma om den bästa istället, å tänka att han snart kommer hem till mej igen <3
Ganska långt ifrån varandra, men de kommer hålla kan jag lova! (A)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0