Ett halvår

Godmorron på er! Skit trött idag! Ont i huvet och snorig och ont i halsen! Men de e la så det ska vara i början av hösten!? Min jobbcoatch ringde nyss, hem ringde hon, jävla tur att jag svara, för vi brukar inte svara i hem telefonen haha! Men hon hade iaf fått fel mobilnummer, så tur att hon fick tag i mej! Men dröjjar två veckor innan mötet med henne blir. Men de ser jag fram emot, så man kan komma nånstans i den här världen!

Idag e de tänkt att vi ska dra å bada i gustavsvik, då kommer man bli ännu mer sjuk, men hejja på de! Kommer bli skojj..

Idag har jag och Robin vart tillsammans i ett halvår, sex månader! Men om man räknar allt som vi vart tillsammans så blir de kanske en månad haha, tufft att han jobbar som han gör, men nu e de förhoppningsvis bara två stora jobb kvar, sen hoppas ja att han e hemma lite sen, å då e väl tiden lagom å bygga lite snögubbar å pula ner min baby i snöhögarna :) <3 Uppdaterar senare eller imorrn om hur min Sexmånadersdag har vart, puss

Robin <3 Karin

Postat av: Emelie

kom igen, lite uppdatering karin :D

2009-10-01 @ 01:42:10
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0