Fönster putts

Hallååå idag har jag spenderat eftermiddan med min morfar, vi cyklade å han bjöd på lunch, jag åt pannkakor och ett glas vatten, sen cyklade vi till forum, för han trodde att de va loppis, men de va de inte, så den cykel turen blev helt i onödan! Sen åkte jag hem till honom medans han åkte å handlade, ja tvättade hans fönster, första gången å dom blidde rena! Haha sen gick vi ut och plockade lite plommon, sen åkte jag hem, helt slut nu, men vill färga mitt hår ikväll! Ser ju inte klok ut kom jag på nyss haha!

Vet ni vet ni vet ni !

På lördag kommer min Älskling hem :D YEEEEEEEEEEEEEY GUD VAD JAG LÄNGTAR!

Postat av: SOFIA

inte långt kvar alltså (;

2009-09-24 @ 17:00:33
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0