Gone baby gone

Jobbet kallar.. Nu är älsklingen påväg till arlanda, sen vidare till Tyskland, får se hur länge han blir borta å jobbar denna gång! Men ikväll ska jag inte deppa, ska ju leka med brudarna *minus* Emelie, nån måste ju jobba oxå!

Fredas: Då blev det Bio, med Robin å Ville, "hitler" film, 2½ timme lång, lite kissnödig man va efter de! Men den va bra! Sen vidare till bill o bob, vi kom väl dit kvart i 9, haha bara vi där! Blev några öl, lite senare runt 10 kom Emelie Sandra å Micke, mycke trevligt! Åkte hem runt jag har ingen aning! Somnade som en stock i babys säng!

Lördag: Vaknade runt 10? Kollade in i väggen till typ 1, sen blev de pizza med Robin å Jori, sen runt i stan en sväng, sen hem till Robin å kolla om jävla sims 3 ville funka på hans gamla data, å de ville funka! YEY! Sen på kvällen runt 11, frågade Jonte å Krista om vi skulle me till donken å käka natt mat, men visst, varför inte! Så efter maten åkte vi till hallsta igen, åkte runt lite sen kom Jonte på att han va sugen på cola, å inget öppet i hallsta, så blev stan igen! Haha, tredje gången gilt! Men de va roligt! Sen ba hem å sova igen då..

Söndag: Baby har åkt å jobbat å ni får höra mer om min söndag senare, för nu ska jag hoppa in i duschen sen dona mej sen möta Linda å sandra!

Bilder från i fredas!



Haha mos puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0