Idol

Godmorron på er, vaknade runt 1 och nu nyss kollade jag på idol avsnittet som va på tv igår, missade ju de för jag va på Bio, som va super duper bra! Ganska skönt å kolla på avsnittet på datan, för då slipper man ju alla långa pauser som förstör mitt i allt, inte den bästa bilden, men de gick! Haha älskar han nils, som alltid ligger på golvet å har världens energi! Och han Jon, från v-ås eller va de va, först gillade jag honom, men han verkar ju vara värsta nörden!? Njaa, venne vad jag ska tycka om honom, åk ut! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla lite vänner kanske, sen ut å gå lite, för de e ju himla skönt väder ute, men de visar sej, hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0