Njaaaa

Gick till arbetsförmedlingen tidigare idag, skulle lämna in ett papper, å fick vänta i 5 år, tummen upp för dom! Men iaf när jag gick dit så kollade jag på alla människor å funderade, kan man ha solbrillor ute fortfarande? Vissa kom i solbrillor o t-shirt, andra kom i halsduk och mössa, ganska mycke skillnad från folk till folk, klart solen skiner ju, men ja tyckte de e hög tid för mössa istället för brillor! Men jag har ju alltid vart den som fryser! Men klart alla får la ha vad dom känner för, å nu känner jag för att gå ut en långt promenad, så man kanske trivs lite bättre med sej själv efter de! Hörs pussåkram


Postat av: tess

ja jag vill också de, men är sämst! gör inte sådär snygga headers och sånt som du kan göra jöö :D hehe"!

2009-09-21 @ 17:12:19
URL: http://thereselindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0