sög pung

Suuck, skrev nyss ett inlägg, men de försvann! Kvällen blev inte som jag hade velat, pojken hade andra planer för sej! Så blev att vara ensam hemma, kolla på idol, som dårå inte va så bra! Sen vart de andra avenyn, som va ganska segt de oxå! Tidigare ikväll kollade jag på "bröllops duellen", va himla kul, men kände att de inte va en kärleksfilm jag ville se! Just nu sitter jag å facebook chattar med Krista, skönt å snacka av sej lite, å att nån faktiskt förstår! Men de behöver vi inte dra upp här! Då blir de nog inte så lyckat för nån, äch ja venne, jag tänker allt för mycket! Får se vad som händer imorrn då, på våran sex månadersdag, kanske blir bad? Får somsagt se vad som händer! Hoppas på en mys dag iaf, som man kommer minnas.. Och ikväll sover jag hemma, ska ta ut Ricki tidigt imorrn, och de va ingen som tjatade om nått annat så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0