..-

Vissa tycker att jag e så mörk och dyster i min blogg. Maby har ett sånt life! Och det är så sjukt hur mycke en människa kan förändra en annans liv. Hur äcklad man kan bli av vissa människor, hur lycklig man kan bli av andra.  Hata är ett jävla fucking starkt ord. samma som kärlek. Men bara att veta att * är där ute nånstans och förstör så många liv får mej och många andra att må illa, dåligt, för dåligt!. och att vissa inte förstår det, gör ännu ondare. Man kan vara så falsk och låssas vara så god. Men det är ju bara fel fel fel! Äre bara vi som ser det, öppna dina ögon förfan, Nu, för * är ett psykfall och är inte värd ... !

Ibland vet man inte riktigt vad man skriver, man måste bara skriva av sej ibland, och då är bloggen bra att ha. Ba flöder ut ur fingrarna, men jag står för mina ord pipol! Står för mina hårda ord.


Postat av: milla

Braa där syrran.

2010-04-23 @ 02:57:45
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0