En tydligare bild.

Varsegod.



Fick en kommentar om att Sanna ville att jag skulle lägga ut en tydligare bild, Varsegod. Har vart barnvakt åt Aleks hela förmiddan, blev en lite promenad ner på samhället, film, spel, å lite sånt man gör med 10.åringar. Nu ska jag slå på lite oth och försöka få bort min huvudvärk, sen ska jag käka tacos och spöa lite pipol i monopol! Hörs senare.

Postat av: sanna

snyggt som satan! hade vart snyggt om det varit kortare med :)

2010-04-02 @ 21:29:10
Postat av: Emelie

det där passar du skit bra i karinbarin! Haha fyfan sandra och matte frågade om du klippt dig på riktigt eller om det va ett april skämt :D Dom får se ikväll :D

2010-04-03 @ 13:56:02
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0