Gårdagen.

Igår på intervjun då. Gick skit bra, övningskörde in dit, gick galant! Sen fick jag kryssa i lite frågor och kolla på en film, jobbet var säljare utan erfarenhet, passar ju as bra, för jag har ingen erfarenhet om nånting mohaha, iaf så hade han kollat fel, så sa han: - Oj har du inget körkort? Då kan du ju inte jobba här? Ja ba: Öhm... bra att ni har koll, nej jag har inget körkort, men de e på g! Så jag gjorde intervjun ändå, så om jag får jobbet så måste jag ha körkort inom 4 veckor. Så ska jag sen åka på en 3 dagars kurs till sundsvall med matta och madrass och sen ut å jobba i v-ås, köra med min egna bil till främmande människor och sälja en typ "damsugare", joo tjena att det är ett jobb för mej, har inget körkort, än! Ingen egen bil, lokalsinne som en guldfisk, hatar människor och att prata. YES MITT DRÖM JOBB!

Nee ingenting för mej, men körkortet kan man ju skynda på lite med ändå, fick min norge lön idag, va la som jag trodde. Så ska ner till banken om ett tag och överföra lite cash-money från lite olika konton å se hur mycke jag har sen. Hur mycke som fattas till det där fula lilla rosa kortet alla vill ha i fickan!

Efter intervjun igår så åkte jag hem till Kusin Eve och hälsade på henne och klara, och är hon inte världens sötaste då, å jag vill oxå ha en tänkte jag första timmarna! Efter att ha vart där en heldag så va jag så otroligt trött! Får nog vänta ett tag med en skrutt. Efter det övningskörde jag hem, hyrde film och åt sallad med A-A!.. .






Postat av: tessss

vilken sötis! :)

2010-04-09 @ 14:54:09
URL: http://thereselindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0