Rock on!

Somsagt klippt mej idag, kort kort kort vart det, annorlunda och jag ser ut att vara 12 år, men vart nöjd och skönt att få bort skiten. Bild kan ni få imorrn när det e donat. Sen hängde jag med A å M till gymmet och nu sitter jag hemma med värsta ont i huvet, ska snart käka å sen ta ett långt bad, och folk som gnäller över E.s blogg att hon skriver om vårat "bråk" där, jag kan inte tala för henne, men jag skriver det jag känner för på min blogg, låter bara fingrarna gå och tänker inte alltid på vad jag skriver, men skäms heller inte om det jag skriver och menar allting, men stör ni er på det, så behöver ni inte läsa min/våra bloggar.
Å Att alla orkar, ni som inte vet nånting om allt norge-sverige skit behöver inte öppna era käftar.
Nu ska jag Karin fetto linnea koskinen käka mat! Vi hörs, fuckers!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0