Stockholm.

Efter att ha gått i stockholm i ca: 10 timmar nu så e jag mer än död! Länge sen man gick så mycket, men de vare värt! Har haft sjukt jävla kul. Börjar med att vi kom in till the big city typ 5 i 10. Stog å banka på butikerna så dom fick öppna! Shoppade runt, och letade butiker, kändes nästan ibalnd som att man va i oslo igen, fick fråga oss runt vart några speciella små butiker låg lite längre bort, gick runt runt runt, höger höger höger, sen hitta vi! Mohaha, sen blev det att käka lunch, venna va stället hette, men blev kyckling file å strille. Runt 3 står Oscar Lee framför oss mitt i centrum, haha fan va rädd ja vart, å va kul å träffa honom igen! Bra länge sen, han tog oss med till södermalm, där vi kikade lite i butiket, fick en rundtur, så nu kan vi stockholm som vi kan hallsta! Blir att festa där i sommar kan ja lova. Plankade på t-banan å grejjer, ballt! Skönt att åka t-bana igen, fast skönt att slippa göra i N-landet. Sen böjd Oscar på fika, söten! och sen va klockan så mycket så vi fick ta tåget hem till v-ås igen, vänta på de tåget i 45 minuter å nu e jag hemma i mitt rum igen! Skönt som fan. Visar bilder på det jag köpt lite senare. nu måste jag andas!











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0