Lilltjejan blir stortjeja!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Karin Koskinens födelsedag, Jag 20 hela år! Känns helt underbart! Halv 8 kommer ma family och sjunger och jag får paket på sängen! Helt underbart, hihi fick lite presentkort till min dator jag ska köpa, sen 2 kilo godis av Aleksandra, de e ju bra mitt i bantningan, haha och lite pengar till Åhlens oxå, toppen! Om 2 timmar ska jag hinna med bolaget och sen gymmet med Emelie och sosso. Sen blir det hem och baka, för ikväll äre kalas!



Det är inte bara min födelsedag idag, Jag och min Finaste Mange har vart tillsammans en månad idag, hihi, synd att du inte är här just nu baby! <3

Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en fin dag. Glöm inte pengarna, 430 kr på mitt svenska kontonr: 8424-4,983 770 305-8.

2010-08-25 @ 17:15:05
URL: http://norgelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0