Inge party denna helg.

Fick sluta 5 minuter tidigare idag, så jag hann med bussen som gick 57, gullit av dej Håkon! Bussen va proppfull, då skojjar jag inte, man fick inte plats utan att bli mos. Va ute med barnen i typ 4 timmar idag, och "Hewin" en turk tjej på 3 år, hon kan inte snacka för 5 öre, så hon går runt å säger mamma till allt å alla, tjur unge säger jag bara, lust att strypa ungfan! Usch, men det sköna är, att på måndag när man egentligen ska ringa adecco å säga att man vill ha jobb, så slipper jag den magsmärtan, för ska va på barnehage ponni på måndag me, så sjukt skönt! I helgen kommer det nog inte hända så mycket, men alla e lediga, så nått tok måste vi ju hitta på, som inte kostar nånting såklart! Nu ska jag laga lite käk å sen gå å handla lite "nyttit" med Emelie på Rema 1000.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0