Kanvas

Ställde klockan på 7 imorsen, i hopp om att dom skulle ringe om jobb. Kl 9 gav jag upp att vänta å ville bara somna om, då ringer Anita och frågar om jag kan jobba, japp bara upp å hoppa, blev att vara på en ny barnehage idag, Linda fick kolla upp hur och vart jag skulle. Sen fick sötis Sebbe följa med mej till bussen!

När jag väl hoppade av på rätt ställe så gick jag till fel barnehage, haha! Men kom tillslut rätt. Det älsta barnet var 1 år, så jävla söta! Ville ta med alla hem. Slutade halv 5 sen var det bara å leta efter bussen hem till Helsfyr igen. Det var inte det lättaste! Men är hemma nu iaf, Sebbe hade köpt mat, så nu e jag mätt.

Ska jobba hela veckan på samma barnehage som idag, skönt det :) Men imorrn åker oxå Söten hem :/ snyft! (F)

Postat av: Anonym

Bra där! JOBBA JOBBA JOBBA!! :)

2010-01-11 @ 18:09:48
URL: http://levelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0