Packa ner mitt liv.

Som ni alla ser så har min Kusin donat om min blogg lite grann, kändes som det behövdes, eller va tycker ni? Tackar! Nu får du LÅNA mina högtalare tills den 1 juni.. . Då jag återvänder hem, kanske, de visar sej! Har vart å handlat lite med min mamma nu, nudlar och ni vet sånt där skit! Ska la försöka komma på vad jag ska ha med mej nu och sen försöka packa ner skiten. Usch va svårt, alla kläder och skit ska jag försöka att få plats i en väska, lycka till K!

Jag erkänner: Vette fan hur man åker till Norge, jag ska sitta där å kolla ut genom bilrutan, vette fan vart Norge ens ligger på kartan, mohaha vikka tror att jag kommer klara mej räcker upp en hand! Några händer ser ja iaf! Har ju mina bruttor, då klarar man fan allt. Har för mej att bilen va grön, de visar sej det mä!



Postat av: Linda

Hahaha :D Jonas bil är grå ;) Å klart som fan att ni klarar er i oslo :D ASSNYGG design också, bra gjort Fia :D

2010-01-02 @ 15:14:11
URL: http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: SOFIALINNEAL

din bästa kusin (;

2010-01-02 @ 15:46:45
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0