Vem vet.

Vart ute å ränt runt överallt idag, i 7 timmar, dö trött nu! Gick först till Emelies bank som låg här i Helsfyr, donade norskt bankkonto till henne, sen fick vi åka t-bana till Majorstuen eller vafan de heter! Fråga Linda å bajs Jonas. Fick skriva på 1000 papper och sen får jag åka tillbaka dit om två veckor för att hämta mitt bankkort, dom kan ju inte skicka hem det med alla andra grejjer? Dumma i huvet. Sen åkte vi vidare ner på stan, gick till adecco, lämnade in lite papper och hämtade papper, så nu äre ba lägga in lönen på kontot! Sen bokade vi buss biljetter hem, bättre å göre nån dag innan så det inte blir allt för dyrt, men jag fick betala mer än Emelie iaf, fråga mej inte varför, dumma i huvet där med! Men säger inte när jag kommer hem, ni får se när jag dyker upp i Svergie, vet iaf att några saknar mej och blir glada att jag kommer hem! Wiiihoooo.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0