Vet inge mer jobb.

Dagen idag har gått så sjukt fort, skit skönt! Mötte upp Emelie vid helsfyr efter jobbet, gick till affärn, köpte alkohol till fredag och lite annat nödvändigt! Lagade nyss mat, blev köttbullar, spagetti, gurka och brockoli (Hur nu de stavas). Ja å E e själva hemma just nu, dom andra jobbar, bra jävla skönt, mohaha vi kan spela våran musik hur högt vi vill! Vet inte om jag ska jobba imorrn, men tror nog Anita kommer att ringa imorrn bitti å ha ett nytt jobb åt mej. Det visar sej.

Bra skönt att innan jag åkte till Norge, så sa mamma åt mej att ta med mina termobrax, iafall jag skulle jobba på dagis, och bra skönt va la de att jag tog med dom, va ute idag, skit kallt fast jag hade termobrax, mössa, vantar, å hela paketet!



Sannah
.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0