Bästa minnerna.

Haha Milla det va fan den roligaste dagen/kvällen på mycket länge, fan va arg H*n vart, moahah!
Pratar lite i hemligt språk i detta inlägg, för det är våran hemlis vad som hände denna natten. Och minnen för livet kan jag ju lova! Fisk jävel! ;)

Hart vart dåligt på jobbfronten nu ett tag, men blir andra bullar när jag kommer tillbaka från hemresan till sverige som sker om några antal För många timmar. Linda den lyckosten kanske åker hem redan imorrn bitti! Men ska lasnart hoppa in i duschen, kan ju tala om att min piercing inte mår som bäst nu, fyfan va den inte vill vara på min kropp nu. Ajaj. Får rengöra den lite extra. Vad jag snackar massa tråkit skit i detta inlägg då. Bäst jag slutar skriva, rock on så länge!

Imorrn får jag säga "Imorrn åker vi hem!" wiho.



Postat av: milla

Hahah ja jag vet.. men de va ju inte så kul just då.. men nu är de skit kul ju...hahah

2010-03-09 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0