Kastar snorkråkor.

haha kommentaren från dej jonas e ju bra kul, du förstår inte mycke du heller lilla du. Igår kom ju somsagt R å D å hämtade mej å emelie i norge, snällt och skönt som fan, tack igen! När vi kom hem så kastade vi ba in packningen å sen gick jag vidare hem till Milla, kollade skräckfilm och åt kyckling, ligger i hennes soffa med slach nu och ska snart få upp Milla ur sängen, för idag ere lite å dona!


Postat av: Jonas

Vad ær det jag inte førstår Karin? :)



Helt allvarligt, vad har jag gjort er?

Jag har all rætt att vara arg på er och varenda kotte i værlden håller med mig.

Så återigen, vad har jag gjort? NÆmn 3 saker och jag blir riktigt førvånad :)

2010-03-30 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0