Tvångströjjan på!

Har inte blivit mycke bloggning nu, jag vet! Och om en timme sätter jag på men tvångströjjan och åker tillbaka till det Norska landet tillsammans med Emelie. Och jag har inte packat än, lägga på ett kol kanske? Men svårt när man hatar att packa och ännu svårare när man verkligen inte vill åka tillbaka. Men får la försöka bita ihop och jobba allt jag får och sen se fram emot min lilla tripp mot sverige igen i påsk.

Aldrig i hela mitt liv att jag kommer betala elräkningen på 1000 spänn, jag har inte dom pengarna! JAG FLYTTAR HEM!

Postat av: jonas

Om ni inte trivs så försök att fixa två stycken nya personer till ert rum?

Det är ingen omöjlighet direkt :P

2010-03-21 @ 10:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0