år 2010

Läste på min mellansyrras  blogg, att det är bara 7 veckor kvar på år 2010, vad händer detta nyår? Förra året firade jag med Amelie och Amanda på en trappa i Hallstahammar och sen ramla jag å slog i skallen, vaknade upp helt blodig dagen efter, de nyåret sög! Men som alltid är alla splittrade på nyårsafton, så man får aldrig vara med Alla man älskar, synd. Och somsagt detta år har gått riktigt fort, har bott i Norge några månader, har njutit av en underbar sommar, hittat min kärlek, fyllt hela 20 år. De går för fort, men ändå så otroligt sakta! Vet inte riktigt hur nöjd jag är med året som har gått, hänt mycke kul, men ändå mycke som man Aldrig trodde skulle hända.

Men nu får jag blicka framåt, vart på arbetsförmedlingen här i Halmstad idag, men de hjälpte inte så mycket. Förstår fortfarande inte varför man ska gå dit. De e bara för att.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0