Logga in på din egna face "Karin Koskinen".. .

Godmorgon! Igår hände nått tokit, som jag fortfarande inte kan sluta tänka på.. . Jag och Mange satt i soffan här hemma hos oss, han va inne på sin face å skrev på statusen typ..  "Nu går vi hem till Andy å Linda å hänger några bäärs!!" och sen loggade han ut och jag stängde av min dator. Sen gick vi hem till Andy och Linda. Satt i deras soffa så Ringer Koffe och frågar varför ja inte gick med, å att jag sitter själv hemma hos Mange? Haha nej Karin e ju här med mej, hon sitter breve mej i soffan. Då har nån annan loggat in på min face och kommenterat Manges status, och de va inte jag! Hur läskit e inte de.. Kommer inte ihåg vad "jag" kommenterade, men vafan, så ska de inte gå till. Så jag fick byta lösen, sjukt.

Men hade iaf jätte trevligt igår, drack lite vin, spelade Buzz, sen blev de kolla lite film, sen hem å sova!



Postat av: Milla

Finaste karin=)

2010-11-21 @ 15:37:03
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0