on och off, kommer inte bli lätt!

Vid den här tiden imorrn sitter jag på tåget hem mot västerås. Känns både bra och skit! Nu har jag vart med min baby dag och natt i 2½ vecka, och det har vart helt underbart! Men ska bli skönt att träffa alla människor hemma i lilla Hallstahammar, samtidigt som jag kommer sakna mitt hjärta så otroligt mycket. Men inte deppa, för vi ses ju
snart igen. Vet inte när, men vet att det kommer bli snart! Längtar redan! Men det jobbigaste kommer nog bli att gå till tåget själv imorrn, måste säga hejdå till baby innan han åker till jobbet kl 06.00 på morgonen. Kommer nog falla en eller två tårar.

Men ser oxå fram emot helgen, då vi ska fira Emelie P som blir vuxen. Fan så kul vi kommer ha de!

Ska hoppa in i duschen snart, sen bärja packa lite lätt, sen bara vänta tills mitt hjärta kommer hem från jobbet och ger mej en bamse stor kyss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0