Boda borg

Vi hämtade upp Emelie runt 10, hon hade ingen aning om vart vi skulle, blev en lång bil resa till boda borg, och fan va kul det var! Tyvärr förlorade vi tjejer, men jag ska lätt dit igen! Och de bästa var att emelie blev glad över presenten! Sen när alla hade svettats klar blev det hem till Hanna och Chrille i stan och börja för festa, fick mina presenter från flickorna som jag inte fick när jag fyllde år, Fick ett charad spel, med massa charader! Jag älskar charader! Så det bev de å spela hela kvällen, sen blev det ut på pluto, där allt ballade ur! Men annars va dagen perfa! Och idag är Karin Sleten!





Hälsa på Mohammmmmeeeddd Ali!






















Mer bilder hittar ni på http://emeliepetterssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0