20 års maskerad.

I tre år har jag pratat om att jag vill ha den fetaste maskeraden på min födelsedag, har inte blitt av förns mina bästa syskon bestämmer sej för att planera min 20 års födelsedag, det har vart massa tissel och tassel, jag har inte vetat nånting, sen i lördas händer det, jag ska vara färdi donad kl 6, då kom en hemlig bil och hämtade mej, jag hade ögonbindel, sen e vi framme, jag har av min ögonbindel och ser alla stå vid berga lokalen och hurrar min födelsedag, fyfan va kul kväll det var, bjuder på lite bilder!









































Dom lite mer galnare å fullare bilder kommer upp imorrn, nu ska jag duscha diska och sen spela sims till baby kommer hem från jobbet, tack tack tack för att jag har er big och mellan!

Postat av: Amis

Härliga bilder =)

2010-09-06 @ 14:20:39
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: julia

maskerader är lätt de roligaste festerna!!!

2010-09-07 @ 12:42:51
URL: http://juliagangertio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0