"Mammas flicka med en hård tattuering"?

Varför är det så? Ja de kan man undra. Blev jobb mellan 12-16. Va ganska lugnt idag, sen vidare å handla lite mjölk å sallad. Ikväll ska baby jobba över någon timme så när han kommer hem ikväll så ska maten stå på bordet. Jag ska pröva på att laga tortilini i min mammas sås. sen grönsaker och vitlöksbröd till de, får la se om det smakar. Imorrn e jag ledig, så ska på möte på arbetsförmedlingen, sen gå lite på stan med min älskling, måste kolla efter en ny mobil, som ska inköpas när lönen kommer. För just nu blir jag tokit på alla mina mobilen, ingen funkar!

Det regnar ute, men jag gnäller inte för det, Amelie!



Postat av: Amelie

hahah! bra där karin!;D det kommer aldrig nått gott ur gnäll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0