"jag vill gärna ha lite bej saus te feleijn".. .

c.k och k.k är nog dom som behöver mest sömn i hela världen, jag behöver sova minst 12 timmar/natt, men dom senaste nätterna har jag sovit ca. 12 timmar. Ändå för trött, och folk säger, "du sover för mycke", ni som känner mej, skulle inte våga vara nära mej om ja skulle sova mindre. Fyfan, de ja vill säga är att idag har jag jobbat mellan 12.00-16.00 och jag är helt död nu!.. . Somna innan 9 ikväll me kan ja tänka mej. Imorrn blir de å jobba extra itsället för Nirvana, hon ska på galenskaper till stockholm och jag har inget bättre för mej, så varför inte jobba 8 timmar extra. Imorrn har jag å min baby vart tillsammans i 7 månader, de firar jag med jobb, solning, hårfärgning, soffan å nån godis bit i min ensamhet, och Mange firar våran dag med grabbarna på go cart banan.. .

Imorrn blir de röda svart.



Postat av: milla

Ja du syrran. Vi kan fan sova, men måste man så måste man. Du kan tänka dig hur ja kommer vara idag. Ska hem och sova 3 timmar efter jobbet innan vi ska med bussen. Kommer fan dö eller döda nån :-)

2011-02-25 @ 05:57:39
URL: http://ckoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0