I'm miss nothing, I'm miss nothing, I'm miss nothing,

Jag saknar våren, jag saknar mina pilot brillor, en iskall corona med lime i vårsolen, jag saknar min familj, jag saknar skruttarna två trappor ner, jag saknar den där söta lilla bebben som snart fyller 1 år, jag saknar mina vänner, jag saknar träningen, jag saknar solen, jag saknar shoppingen, jag saknar mitt badkar, jag saknar "path'e", jag saknar min sötis Ricki! Och jag älskar min Mange Musco.

Tänk om allting man älskade befann sej på samma ställe, fan va underbart man skulle må då.
Men nu e det ju inte så, och här sitter jag vaken mitt i natten och kan inte sova för jag har "växtvärk", nej det är inte växtvärk, men de känns så, och ingen läkare vet ju vad jag har för fel! Länge sen jag hade ont nu, och de märks, för nu ikväll/natt kom all smärta på en gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0