for my lover.

Blir så trött, jag hade hittat den Perfekta vårjackan på nelly.se, men när man väl tar sej i kragen så finns den inte kvar? Helt poff borrta!!!! Fan. Och Alla andra jackor e ju dö fula, vafan ska man ha på sej i vår ute nu då?

Har även fixat Aleksandras födelsedags present i efterskott nu, som hon får när jag kommer hem nästa vecka, kommer bli grymt skönt å träffa sin familj efter 2 månader.

Nää nu e jag helt slut efter en jobb dag, inte helt kry i kroppen. Blir en dusch å sen somna till lite vänner.

Imorrn Fredag : Jobb
Lördag: Ledig,
Söndag: Jobb
Måndag: Ledig,
Tisdag: Jobb
Onsdag: Tåg tåg tåg krama om min familj!

GODHATT! (Eveskämt).



Postat av: Maud

Vårjacka???? Ullared????

2011-03-24 @ 20:58:30
Postat av: SOFIALINNEAL

onsdagens planer lät bäst!! ta med dig dina snygga svarta byxor hem, vill låna! :D

2011-03-25 @ 18:41:51
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0