Jag heter Karin och jag är inte 17 år.

Idag när man är ledig så ska man såklart vakna kl 06.00 när baby går mot jobbet, och inte kan man somna om heller. Har ätit frulle till filmen "Till det som är vackert", och inte kan man somna om nu heller, får la bli en promenad om en stund istället. Blir jobb hela helgen så kommer bli en lugn fredag för min del. Min energi och lust är som bort blåst.

Men filmen "the next three days", den kan jag rekomendera starkt, ja å Mange kolla på den igår, va riktigt bra, och såhär jobbigt spännande så man fick panik!



Postat av: Evelina

Du hade kunnat komma hit och varit med Klara som också var pigg kl 6 :) Vi saknar dig!

2011-03-11 @ 15:07:18
URL: http://levelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0